luni, 21 ianuarie 2013

Daca ar fi ultima ...




... zi. Daca ar fi ultima, cum propune Tomata sa ne gandim ca ar fi, as regreta ca nu am ajuns acolo unde imi doream sa ajung.

Ca nu am vazut locuri pe care as fi vrut sa le vad.

Dar mai presus de orice, ca nu am devenit ceea ce doream sa devin, ca au ramas in mine prea multe resturi din ceea ce nu vreau sa fiu.

Cand vine vorba de lucruri esentiale pentru mine, nu pot crea o lista punctuala, nu ma pot lega de realitatea imediata. Devin abstracta si ma centrez pe miezul ideii. Probabil imi plictisesc citirorii (putini).

Dar asta sunt eu.

Pana ce nu voi mai fi.

2 comentarii:

  1. În ultima zi nu cred că aș regreta ce nu am făcut ci îmi va părea rău după ceea ce nu voi mai apuca să fac :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine sunt valabile ambele, cred :) E o tematica circulara, cumva. Vizeaza trecutul, prezentul si viitorul.

    RăspundețiȘtergere