vineri, 18 septembrie 2009

Culorile toamnei

(Avertisment pentru domni: aceasta postare are un caracter mai degraba feminin)

Poate pentru ca m-am nascut toamna, este acesta anotimpul care imi merge la suflet atat de adanc. Toamna, caldura torida a verii coboara in suflet si ne incalzeste zilele de acolo, alaturi de o carte buna si o cana de ceai fierbinte. Iubesc cerul de un albastru perfect in septembrie, dar si ceata serilor de toamna tarzie, cand rasuflarea danseaza in norisori alburii pe strazile goale.

Unul din calitatile preferate ale toamnei sunt culorile: calde, aromate, fermecatoare, pasionale, dar o pasiune mocnita - nu una data in vileag la prima vedere. Ma bucur de toamna si pentru ca acum pot sa imi port culorile preferate (pentru vestimentatie si accesorii) mai des: nuantele naturale, de la bej la diverse nuante de maro, kaki, caramiziu, cenusiu.

Daca e sa va ilustrez cum imi place mie sa ies la plimbare toamna, un trench de la Burberry ar fi perfect:


foto: Burberry

Iar ca accesoriu, o geanta, neaparat maro (sau poate mov?) si foarte mare. Se stie ca in geanta unei femei se poate gasi cam orice. Da. Nici gentile mele nu fac exceptie. Chiar si intr-una mica gasesc loc sa inghesui: pixuri, chei, notes, guma de mestecat, portofel, accesorii de par, telefoane, rujuri si alte accesorii feminine, bilete si biletele care poate ar trebui sa nu le arunc (hehe - le arunc in final peste vreun an). Ia sa vedem, ce mai gasim - alt carnetel, servetele, picaturi de nas, dropsuri fara zahar. Repet, este vorba despre o gentuta mica.

In concluzie, toamna aceasta imi doresc o geanta mare-mare in care sa imi arunc acele lucruri (in)utile pe care o femeie trebuie sa le aibe intotdeauna cu ea, care sa se potriveasca perfect cu cele 2 trenchuri - unul bej, unul maro - pe care le iubesc.

6 comentarii:

  1. subscriu si eu la geanta maro... pentru orele din zi (nu multe...) cand ies fara laptop. subsriu si la culorile toamnei. in rest... doar cu rucsacul laptopului, dotat cu accesorii... masculine? unisex? laptop, cablu alimentare laptop, iPod, cablu alimentare iPod, reportofon (colectez sunete), dropsuri mentolate, trusa de supravietuire pe teren (igienico-sanitara)... of... vai vai... era sa uit de foile colorate si trusa de carioci! plus trei patru balerine semipreparate :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu o balerina din aia semi- sau preparata :-) Geanta ta de laptop e cool :-D

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnii s-au conformat, lecturând pe diagonală...

    RăspundețiȘtergere
  4. Oricat ar fi de plina poseta, lucrul pe care il cauti in ea se afla tot timpul la fund. Ati observat? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cris, daaaaaa, asa este. In special in cazul telefonului care suna :)))

    RăspundețiȘtergere