joi, 2 iulie 2009

Scrisoare catre cine am fost


Preiau o leapsa provocatoare de la Carla. E prima data cand iau o leapsa peste ceafa. Si e chiar grea asta.

So, catre mine, acu vreo 15 ani (10 nu imi sunt de ajuns, ai sa intelegi imediat de ce):

Ai grija de mama ta, comunica cu ea, ajut-o. Iti va parea mai tarziu rau pentru fiecare secunda pe care ai pierdut-o. In curand nu va mai fi langa tine. Te va durea fiecare cuvant pe care nu i l-ai spus.

Citeste mult. Mult si mai ales bine.
Viziteaza tot ce poti in lumea asta. Fii atenta, fa poze, cunoaste oameni, simte pulsul locului.

Fii o prietena buna, dar pastreaza-ti mereu luciditatea. Sa nu faci NICIODATA compromisuri pentru nici un baiat/barbat. Paradoxal, cu cat te straduiesti mai tare sa te placa, cu atat relatia va sfarsi mai rau. Sa nu ai incredere in ei, cam toti pe care ii vei cunoaste sunt labili. Incearca sa intelegi relatia lor cu mama si ai sa stii tot.

Mediteaza, tine-ti emotiile sub control. Depune efort pentru asta si nu vei regreta mai tarziu. Cultiva atentia si perseverenta, pentru ca lipsa acestora mai tarziu iti vor da mari batai de cap.

Nu pune gura pe tigara aia, oricum are un gust tampit si te vei chinui sa te lasi!


Ce pacat ca sunt asa de incapatanata si nu m-as asculta nici macar pe mine ...

5 comentarii:

  1. Frumos.
    La 15 ani credeam ca le stim pe toate si ne simteam mai intelepte ca acum, la 30... cred si eu ca n-am fi ascultat nimic din aceste sfaturi, chiar daca am fi stiut ca vin de la noi insine, din viitor...

    p.s. Si mie imi e dor de maica-ta... Era atat de "cool"!

    Si mie mi-e dor de maica-ta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, m-am gandit eu ce ar fi mers: un joc de indicii, un mystery quest in care sa nu divulgam ca mesajele vin de la noi. Aia garantat ar fi tinut ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am adăugat şi eu o leapşă, dacă tot ţi-ai făcut mâna...

    RăspundețiȘtergere
  4. Creierul meu la ora asta de duminica oricum nu e in stare de mai mult. E ca un soi de jogging de dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  5. "Incearca sa intelegi relatia lor cu mama si ai sa stii tot."

    Ce ar fi daca ai dezvolta aceasta idee? :)

    RăspundețiȘtergere