vineri, 24 aprilie 2009

Forum anti-criza

Prin perindarile mele recente pe Twitter am dat de un proaspat forum de lupta impotriva crizei. Se numesc Fight Against Recession si le fac reclama pentru ca asa am eu chef. Precizez asta pentru a evita din start comentarii chibitzatoare de care am vazut ca blogosfera romaneasca e plina. But I don't go that way. Subiectele par interesante, publicul international, cred ca poate fi un schimb de experienta extrem de interesant, asadar ma tenteaza sa ma inscriu si eu ca user si sa postez ceva mesaje.

Dintre subiecte:
- news
- money saving tips
- give and receive help
- job finding tips
- info about other historical recessions

Le doresc succes, sa creasca si sa infloreasca.

Pe de alta parte le doresc sa tina putin :-) si sa se reorienteze repede spre alt business pentru ca au devenit inutili.

Un comentariu:

  1. We would like to thank you for this wonderful blog about Fight Against Recession Forum. May your endeavors on this blog site be prosperous. Let us continue to promote social awareness regarding this recession for this is the littlest thing that we can do to be of service to the people. Thanks again.

    http://www.fightagainstrecession.com

    RăspundețiȘtergere