luni, 6 aprilie 2009

Criza - subiect de top

Cea mai "in" forma de marketing se dezvolta a fi marketingul de criza. Consultantii ofera solutii anti-criza corporatiilor, reducand costuri, posturi si cam tot ce se poate reduce. Comerciantii ne atrag atentia si privirea cu slogane si imagini "crizate". Media ne bombardeaza cu subiecte de criza.

Recunosc - m-au prins si pe mine (nu vezi ca m-a prins in asa hal incat m-am pus sa scriu despre asta?). Urmaresc subiectele de criza in varia ziare online si la televizor. Ma intereseaza si ma incita, ma ingrijoreaza si imi pune neuronii in miscare (se zbat si ei cum pot, dar parca s-au mai dezmortit de o vreme).

Cred ca subiectul ne cam prinde pe toti, pentru ca ne afecteaza direct. In plex, in stomac, chiar.

Iar cei care folosesc acest truc de marketing spera sa vanda. Dar oare cat mai pot sa vanda cu ajutorul subiectelor de criza si in ciuda crizei? Poate subiectul de criza sa salveze de efectele ei??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu